قیمت سئو

لیست قیمت و تعرفه انجام سئو وب‌سایت‌های تجاری و فروشگاهی

مرحله اول - مشاوره

  • شناخت فضای کسب و کار
  • تجزیه و تحلیل وضعیت فعلی سایت
  • تحلیل رقبا
  • ارائه پروپوزال سئو

4 جلسه 90 دقیقه‌ای

4 میلیون تومان

ماه اول

مرحله دوم - استراتژی

  • شناخت اهداف کسب و کار
  • تحلیل پتانسیل سئو
  • تعیین اهداف درآمد سازی
  • استخراج کلمات کلیدی اصلی پول‌ساز

2 جلسه 120 دقیقه‌ای

5 میلیون تومان

ماه دوم

مرحله سوم - فاز اجرایی

  • مشاوره راهبردی و تعیین استراتژی سئو
  • نظارت بر اجرای سئو تکنیکال
  • نظارت بر اجرای سئو داخلی
  • نظارت بر اجرای سئو خارجی

در حدود 20 ساعت در ماه

14 میلیون تومان

از ماه سوم تا 6 ماه بعد

توضیحات تعرفه سئو سایت

مرحله اول - مشاوره سئو

  • شناخت کسب و کار

    عقیده تخصصی ما این است که هر کسب و کار ابتدا با دیدگاه و نظرات شخصی مدیر یا مدیران آن کسب و کار ایجاد و درحال گسترش است، بنابراین شناخت نوع کسب و کار نیاز هر نوع مشاوره‌ای خواهد بود.

  • تجزیه و تحلیل وضعیت فعلی سایت

    معمولا کسب و کارها در این مرحله یا دارای وب‌سایت هستند یا هنوز سایتی متناسب با نیازهای خود طراحی نکرده‌اند، که نیازمند به طراحی سایت سئو محوراست. و اگر قبلا طراحی شده باشد نیاز به برسی وضعیت فعلی سایت در موتورهای جستجو است.

  • تحلیل رقبا

    در کسب و کارهای رقابتی همواره نیاز به بررسی وضعیت فعلی رقبا اینترنتی و حتی غیر اینترنتی هستیم تا پتانسیل پیشرفت فضای کار و حتی احتمالات ورود رقبای غیر اینترنتی به فضای سایت داری هم دیده شود.

  • ارائه پروپوزال سئو

    در این مرحله نتایج بررسی شده سئو تکنیکال، سئو داخلی و سئو خارجی در قالب پروپوزال سئو ارائه خواهد شد.

مرحله دوم - استراتژی سئو

  • شناخت اهداف کسب و کار

    شناخت اهداف بلند مدت و بیزینس پلن هر کسب و کار برای تعیین کلمات کلیدی مناسب و صفحات هدف مورد بررسی قرار گرفته می‌شود.

  • تحلیل پتانسیل سئو

    اینکه کسب و کار مورد نظر در فضای اینترنت چقدر پتانسیل پیشرفت و یا شانس رقابت بین رقبای خود را دارد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

  • تعیین اهداف درآمد سازی

    تشخیص محصولات، خدمات یا ارزش‌های متناسب با کسب و کار برای انجام مراحل سئو از مهمترین اهداف سئو وب‌سایت‌های تجاری است.

  • استخراج کلمات کلیدی اصلی پول‌ساز

    یکی از مراحل اجرای سئو، تحقیق کلمات کلیدی است، اما در این مرحله کلمات کلیدی اصلی که بیشترین ورودی‌های درآمدزایی است را باید استخراج و مورد بررسی قرار بدهیم.

مرحله سوم - مرحله اجرایی سئو

این مرحله با توجه به شرایط موجود بودن افراد خبره و متخصص در کسب و کار تعیین خواهد شد.

برای انجام مراحل سئو، نیاز به افرادی در موقعیت‌های مختلف هستیم که با توجه به پتانسیل کسب و کار و افراد فنی باید وظایف تیم‌ها تعریف شود.

  • مشاوره راهبردی سئو

    در کسب و کارهایی که نفرات فنی و متخصص در فاز اجرایی مانند وب‌مستر سایت، گرافیست، تولید محتوا (متن، تصویر، ویدیو) می‌توان فقط به صورت مشاوره‌ای در کنار این افراد و تیم‌ها قرار گرفت.

  • اجرای سئو تکنیکال

    برطرف سازی مشکلات فنی وب سایت در این مرحله انجام خواهد شد.

  • اجرای سئو داخلی

    انجام مراحل ساخت صفحات، مقالات، لینک‌سازی و وارد کردن متا دیتاها در این مراحل انجام خواهد شد.

  • اجرای سئو خارجی

    اجرای لینک‌سازی های خارجی و انجام فعالیت در شبکه‌های مجازی و بسترهای دیگر به غیر از وب‌سایت انجام خواهد شد.